1. بلاگ
  2. طراحی لوگو
  3. لوگوساز: چگونه می توان از لوگو میکر برای طراحی لوگو استفاده کرد؟

لوگوساز: چگونه می توان از لوگو میکر برای طراحی لوگو استفاده کرد؟

لوگومیکر یا لوگوساز یک نرم‌افزار طراحی است که به شما این اجازه را می‌دهد که بدون نیاز به دانش طراحی، خودتان لوگوی برندتان را بسازید. در واقع در این حالت شما از مهارت یک یا چند دیزاینر لوگو بصورت آنلاین استفاده می‌کنید و با استفاده از آپشن‌های موجود که هم به صورت رایگان و هم با پرداخت هزینه موجود هستند، لوگو و آرم می‌سازید. در ادامه با طرز کار نرم افزار ساخت لوگو آشنا می‌شوید.
بیشتر بخوانید

چطور با استفاده از لوگوساز، لوگو طراحی کنم؟

طراحی لوگو با استفاده از لوگوساز

وقتی وارد لوگوساز آنلاین می‌شوید، ابتدا باید به چند سوال در مورد برندتان پاسخ دهید، برای مثال استایل و ماهیت برندتان و همینطور زمینه کاری‌تان را باید مشخص کنید.

  • تایپ نام برند: اولین مرحله این است که نام کسب و کارتان را در لوگوساز آنلاین وارد کنید.
  • انتخاب شکل و طرح لوگو: لوگومیکر پس از انتخاب زمینه کاری، قالب‌های متناسب با برند شما را پیشنهاد می‌دهد که از بین این لوگوهای پیشنهادی شما یک مورد را انتخاب و اجرا می‌کنید.
  • انتخاب نوع فونت: از میان فونت‌های موجود در لوگوساز آنلاین، باید یک مورد را که با نوع برندتان سازگار و متناسب است را انتخاب کنید.
  • انتخاب رنگ لوگو: در این مرحله باید با استفاده از دانشی که از رنگ‌ها دارید یک یا چند رنگ متناسب با کسب و کارتان را انتخاب و اجرا کنید.
  • دانلود فایل لوگو: در مرحله آخر لوگوی تنظیم شده را بصورت رایگان دانلود می‌کند. برای دانلود فایل لوگو با رزولوشن و کیفیت بالا، هزینه اندکی را باید بپردازید. فایل دانلود شده را می‌توانید در تمام کاربردها از جمله وبسایت و شبکه‌های اجتماعی و برای کالا و خدمات خود استفاده کنید.

مزایای طراحی لوگو با لوگومیکر چیست؟

آپشن‌های متفاوتی برای طراحی لوگو وجود دارد از جمله اینکه خودتان با استفاده از ابزارهای طراحی لوگو مثل Adobe illustrator لوگوی برندتان را بسازید و یا از یک فریلنسر طراحی لوگو یا یک تیم طراحی کمک بگیرید. یکی از روش‌ها استفاده از لوگوساز آنلاین است که شامل مزایای زیر است:

  1. کم هزینه است و با پرداخت اندک مبلغی می‌توان یک فایل با حجم و کیفیت بالا را تنظیم و دانلود کرد.
  2. به دلیل آماده بودن قالب‌های استاندارد در مدت زمان کوتاهی طراحی می‌شود و بلافاصله قابل دانلود و استفاده است.
  3. تنوع طرح‌ها و قالب‌ها زیاد است و شما می‌توانید تنها با مشخص کردن زمینه فعالیتتان از میان تعداد زیادی طرح‌های مختلف یک یا چند مورد را انتخاب و اجرا کنید.
  4. یک روش ساده و آسان است و شما را قادر می‌سازد تا بدون نیاز به طراح یا آموزش‌های طراحی، یک لوگوی خوب و حرفه‌ای بسازید.
  5. قابلیت تنظیم رنگ و فونت را دارد بنابراین طرح نهایی طبق سلیقه و خواست شما خواهد بود.

انواع لوگوسازهای آنلاین برای طراحی لوگو

انواع لوگوسازهای آنلاین طراحی لوگو

امروزه لوگوسازهای متنوعی در بازار طراحی و ساخت لوگو و آرم وجود دارند که این شاید انتخاب را برای متقاضیان سخت کند. اما از بین لوگوسازهای موجود کدام مورد را باید انتخاب نمود؟

  • لوگوساز Tailor brand: یکی از لوگوسازهای آنلاین است که با استفاده از اطلاعاتی که از برندتان بدست می‌آورد و نکاتی که خودتان قصد دارید در لوگوی‌تان باشد، یک لوگو را برای شما طراحی کرده و تحویل می‌دهد. امکان تغییر در لوگوی طراحی شده توسط این لوگوساز برای شما وجود دارد.
  • لوگوساز Canva: لوگومیکر Canva شامل انواع قالب‌های رایگان و پولی است که می‌توانید هر کدام را به دلخواه انتخاب و اجرا کنید. امکان تغییر رنگ و سایر ویژگی‌های لوگوی انتخاب شده در این نرم افزار وجود دارد و بهتر است حتما این تغییرات را انجام دهید و لوگوی برندتان را خصوصی‌سازی کنید چرا که امکان استفاده از یک قالب مشترک توسط چند نفر وجود دارد.
  • لوگوساز free Logo Design: این نرم‌افزار هم مانند دو مورد قبل قابلیت انتخاب یک قالب خاص و اعمال تغییرات دلخواه بر روی قالب انتخاب شده را دارد و کافی است نوع برند و نام آن را برای ساخت لوگو وارد کنید.

لوگوساز Yelogo

لوگوساز آنلاین "یه لوگو" یکی از لوگومیکرهایی است که در جمع انواع لوگوسازهای موجود با تلاش طراحان و دیزاینرهای لوگو، طراحی شده است. تلاش ما در تیم یه لوگو بر این بوده است که تمام ویژگی‌های مثبت بهترین لوگوسازهای دنیا را در این نرم‌افزار ایرانی بگنجانیم و امکان طراحی لوگو را بصورت رایگان برای همه همطنان عزیز فراهم کنیم.

با استفاده از لوگوساز آنلاین یه لوگو شما می‌توانید:

  1. در کمتر از 5 دقیقه لوگوی دلخواهتان را تنظیم کنید. برای این کار باید اطلاعاتی از برندتان را به این لوگوساز هوشمند بدهید.
  2. امکان تغییر در رنگ و آیتم‌های لوگوی طراحی شده وجود دارد.
  3. لوگوی طراحی شده را می‌توانید در انواع فرمت‌های PNG، JPG، ESP، SVG، AI و.... دانلود و استفاده کنید.
  4. با این لوگوساز امکان دریافت لوگوی برندتان را در هر سایزی و برای شبکه‌های اجتماعی و تبلیغات خواهید داشت.
  5. هم بصورت رایگان و هم در صورت نیاز برای دانلود فایل‌های با حجم و کیفیت بالاتر می‌توانید از یه لوگو استفاده کنید.

سوالات متداول

چه تعداد لوگو در لوگوساز آنلاین می‌توان طراحی کرد؟

محدودیتی در استفاده از انواع قالب‌های موجود در لوگوساز آنلاین وجود ند ارد و به هر تعداد می‌توانید لوگو با طرح‌های متفاوت بسازید.

چه تعداد رنگ برای انتخاب و اجرا در طراحی لوگو با لوگوساز وجود دارد؟

هزاران رنگ متفاوت در لوگومیکر وجود دارد تا شما با توجه به نوع ماهیت برند و سلیقه بازار با کمک گرفتن از روانشناسی رنگ‌ها، انتخاب و در لوگوی خودتان اجرا کنید.

آیا همه انواع لوگو را می‌توان با لوگوساز آنلاین طراحی کرد؟

لوگوساز این قابلیت را دارد که با توجه به ترجیه شما در مورد نوشتاری، تصویری یا ترکیبی بودن لوگو، انواع قالب را به شما پیشنهاد دهد تا یک مورد را انتخاب کنید. اما در صورت نیاز به لوگوی مفهومی و لوگوهایی که جزئیات بیشتری دارند می‌توانید از یک دیزایر لوگوی خوب بهره ببرید.

هزینه ساخت لوگو با لوگوساز آنلاین چقدر است؟

طراحی لوگو با لوگوساز یکی از ارزان‌ترین آپشن‌های طراحی لوگو است که کاربر هم می‌تواند به صورت کاملاً رایگان از این نرم‌افزار استفاده کند و هم برای طراحی‌‌های خاص‌تر و بهتر می‌توان هزینه‌ای را پرداخت کرد.

امتیازی که کاربران داده‌اند